Leveringsinformasjon

Hvor leverer vi?

Karma.no leverer til hele Norge med unntak av Svalbard og Jan Mayen.

Fraktmåter

  • Karma.no bruker Posten som distributør og leverer iht Postens åpningstider. Merk at Posten ikke lenger leverre pakker på lørdager, hvilket betyr at dersom du bestiller en fredag ettermiddag/kveld, blir ikke pakken sendt før mandag, og at leveringstiden, gjelder fra den dagen.
  • Vi sender mindre pakker, med RFID Sporing firekte til din postkasse og større pakker Klimanøytral Servicepakke, som du må hente på Posten.
  • Merk at postkassen må være godt merket med bestillers navn og at postkassen ikke er for full.
  • Dersom du får beskjed om at “pakken min er utlevert”, og du ikke har fått pakken i postkassen, er det for Posten/Bring endrer status på sporingen, fra “forsøkt utlevert” eller “utlevert”, fordi de av en eller annen grunn, ikke har fått levert pakken i postkassen.  Det kan skyldes at postkassen er liten eller at den er full, og at pakken ikke får plass. Det kan også skyldes mangelfull merking av postkassen eller adressen du har gitt oss. Sporingen stopper der, fordi Posten/Bring har som rutine å gi pakken et nytt kollinummer og da kjører den tilbake til sentral. Etter dette blir pakken sortert på nytt og kjørt ut til ditt nærmeste postkontor, som vanlig pakken og du vil motta hentemelding. Dette kan ta en uke. Du kan gå til postkontoret og spørre om pakken din ligger der. Det kan være de finner den, fordi pakken går ofte fortere enn selve hentelappen.

Varsling

Du blir varslet på sms eller e-post når pakken ankommer ditt lokale postkontor eller postutleveringssted.
Husk å fylle ut korrekt e-postadresse og/eller mobilnummer.

Henting

Du kan også hente varene dine hos oss. Lageret vårt og Karma.no Concept Store er i Vestheimgata 2 (inngang Lambrechtsgate), 0262 Oslo. Ta kontakt på telefon +47 45 69 35 27 eller på karma@karma.no.