Vet du hva vi har til felles med Meghan og Harry, hertuginnen og hertugen av Sussex?

Jubileumsboken i forbindelse med Archie`s 1 års dag.

Hva har vi til felles med Meghan og Harry? 

Det er kanskje et litt rart spørsmål, men les litt videre, så vil du forstå hva jeg mener.

Alle som kjenner oss og som handler hos oss på Karma.no, vet at vi er veldig opptatt av naturlige og aktive ingredienser av høy kvalitet, og at vi ønsker å tilbud det beste innen skjønnhetspleie. Vi er ganske kresne på hva vi tar inn, og vi har lyst til å være litt unike ved å ha merker ikke alle andre har. (men også kjente merkevarer selvsagt).

De merkene vi jobber med og selger til dere, skal:

  • Ha gode aktive ingredienser av høy kvalitet.

  • Ha høy ytelse, som betyr at de skal gi gode resultater og gjøre det de skal. Vi er opptatt av å lære deg (om du ikke vet det fra før) hvordan du skal bruke produktene riktig og at du finner produkter hos oss, som fungerer for deg, din hud/hår/kropp og dine behov.

  • Gi en god følelse. Vi synes at den dimensjonen av produkter også er viktig. At produkter ser bra ut, og føles bra å bruke, gjennom gode dufter, teksturer og at du kan være trygg på at det er gode produkter for deg, både utvendig, men også innvendig. Vi elsker velvære og den luksuriøse følelsen også. Det er selvsagt viktig at du føler at du får de resultatene du ønsker. Det gir en god følelse det. Det er også godt å vite at produktene er cruelty free og miljøvennlige.

Disse tre tingene er det vi lever for og kommer til å utvide med flere slike merker, som oppfyller disse kriteriene i fremtiden også.

Vi ser altså også etter de gode aktive ingrediensene, visjonen og folkene bak de merkene vi selger. Og vi ser etter det som er litt unikt. 

wooden spoon i kongelig bok om Meghan og Harry

 

Vi har blitt kjent med mange av menneskene bak merkene. Vi snakker jevnlig med både eieren og salgsansvarlige i Mario Badescu, 100% Pure, Wooden Spoon, Ben & Anna, Malaya Organics og flere andre merker, og vi er stadig på jakt etter noe som virkelig er unikt og bra. Vi elsker å  jobbe med ildsjeler som virkelig brenner produktene sine, og for å utgjøre en forskjell for mennekser og jorda vi bor på.

Vi tar inn merker vi har skikkelig tro på, som vil være bra for våre kunder og oss selv og barna våre også. Og det er her Wooden Spoon kommer inn i bildet.

For noen år siden traff vi SIlvya Pavlova på en økologisk skjønnhetsmesse og vi falt umiddelbart for både henne, hennes utstråling og entusiasme, ikke minst hennes visjon og de produktene hun og hennes team står bak. Hun er selve visjonen, med – gründeren og eier av Wooden Spoon. (Dette er en familie bedrift)

Silviya Pavlova og hennes partner i Wooden Spoon.

 

Hvorfor skal du påføre noe på huden, som du ikke kunne tenke deg å ha på innsiden, som du ikke kan spise? sa hun, første gang vi møtte henne. Og jeg er jo enig idet, for det er jo litt viktig å tenke på det, når vi vet at opptil 60% av det vi påfører kroppen, trenger gjennom huden og inn i blodet og organene våre. Hva er forskjellen på det som er utenpå, og det som er inni..?

Hun fortalte oss om produktene deres, visjonen sin, de nøye utvalgte ingrediensene og hvordan de leter etter de beste ingrediensene: Hun viste bilder av de uendelige lavendel åkrene de selv dyrker økologisk i Bulgaria. Hun fortalte om sin lidenskap i å utvikle de beste og de reneste produktene du finner i verden-  og vi ble forelsket.

Jeg visste at vi måtte ha dette merket på Karma.no, få det til Norge og Skandinavia, og vi fikk distribusjonsrettighetene for merket i Skandinavia.

Wooden Spoon er spesielt invitert med i Baby Sussex kongelig jubileumsbok
Babyserien til Wooden Spoon

SÅ TILBAKE TIL HARRY OG MEGHAN

Harry og Meghan er  svært opptatt av miljø og miljøvern, de lever sunt  og er veldig opptatt av bærekraft, naturlige produkter og engasjerer seg mye med både bedrifter og organisasjoner, som jobber for miljøet og for en bedre verden. Deres lidenskap er et ønske om og bidra til at vi alle kan leve i en langt bedre og mer bærekraftig verden.

I forbindelse med sønnen deres, Archie Harrison Mountbatten-Windsor sin 1 årsdag gir de ut, i samarbeid med Storbritannias prisvinnende forfatter og kongelige korrespondent Robert Jobson, en jubileumsbok, som heter Baby Sussex.

Baby Sussex skildrer Harry og Meghans reise fra nygifte til det å bli foreldre, og  Archies første år og familielivet de lever, samt overgangen til deres nye liv i Nord Amerika. Det er en nydelig illustrert og designet hardcover bok fra the House of Windsor.

Og så kommer vi til saken 

I forbindelse med utgivelsen av denne boken, ble 12 helt spesielt utvalgte livsstilsmerker for babyer og barn, invitert til å bidra i boken. Meghan og Harry ønsker å løfte frem disse merkene på grunn av deres verdier, visjoner og  bærekraftige, miljøvennlige produkter – og ja, du har gjettet riktig. Wooden Spoon er et  av de merkene, som har fått æren til å bidra i denne boken.

I boken kan du se Silvya stelle babyen sin, og at hun forteller om sin visjon og om produktene de utvikler i Wooden Spoon. (Wooden Spoon er en tre skje som du kan spise av – overført betydning at produktene vi bruker på hud og hår, bør være så naturlige at man skal kunne spise dem).

Vi synes en stor ære og vi er så stolte over å bli invitert til å være en del av denne boken og at våre verdier og lidenskap i skape den reneste skjønnhetsproduktene blir så anerkjent og møter den høyeste standardene i verden. sier Sylviya Pavolva i Wooden Spoon.

Og det er altså dette vi har til felles med Meghan og Harry. Vi elsker også Wooden Spoon og synes de fortjener å få oppmerksomhet for sine helt unike produkter. Vi har, som Meghan og Harry, sett deres lidenskap i skape de reneste, økologiske beauty produktene i verden. Vi så for ver 4 år siden, hvor sterk deres lidenskap og dedikasjon er, og falt både for menneskene og produktene deres.

Naturen har en løsning – alltid, sier Silviya i Wooden Spoon, bruker sin kunnskap, sine kontakter og selvutviklede formler, produksjonslokaler, til å finne de beste løsningene for oss og barna våre.

Vi er så glade på deres vegne for den utrolige anerkjennelsen det er å få være med i denne jubileumsboken og det sier noe om kvaliteten og at de er funnet så gode at de kan være med på dette. Og vi har gledet oss til å fortelle dere, våre kunder og følgere om dette også. Det hører med til historien at Wooden Spoon høster stor anerkjennelse i flere land , og har vunnet flere priser for sine produkter, spesielt solproduktene har fått mye oppmerksomhet pga sin renhet og ikke minst ytelse.

Jubileumsboken Baby Sussex kan kjøpes på St. James House her.

Det er barneserien til Wooden Spoon, som Meghan og Harry har brukt og som blir fremhevet i boken. Herlige, naturlige og trygge produkter for babyer og barn, som virkelig holder det de lover.

.

Håper du også vil like dem og husk at Wooden Spoon har produkter for hele familien, og står også bak serien Super Seeds, som er en helt unik serie med svært sjeldne og spesielt utvalgte oljer, for en virkelig beskyttende og anti aldrende hudpleie. Wooden Spoon har også lansert en serie økologisk kaldpressede baseoljer, til mange hudtyper og behov.

Love, Åse

LAGT I HANDLEKURVEN